tisdag 28 maj 2013

Att ha en massa frågor



Laddad med frågor, som jag fått hjälp med att tänka ut av FB-gruppen jag gått med i, ringde jag sjukhuset i går morse. De är inte särskilt snabba där och jag funderar på hur det ska gå att komma i kontakt med dem när jag jobbar igen. Jag arbetar på förskola och kan liksom inte prata i telefon när som helst. Nåja, det är ett senare bekymmer.
Jag ringde dem 9.30, de skulle ringa upp 14.20. När de väl ringde upp fick jag i alla fall namnet på min läkare- och hon har semester fram till slutet av juni!
Som tur finns det andra läkare där och jag ska bli uppringd nästa måndag mellan 10.00- 10.30 för att få ställa mina frågor. Snabbt jobbat, Karolinska!





1 kommentar:

  1. Många tycker man är gnällig som gnäller på svensk sjukvård men jag tycker nig det är lite väl dåligt att du ska vänta så länge. Det var dåligt att att du fick vänta så länge som du fick på ditt biopsisvar också. De låter så klart ingen vänta för det är kul men det måste vara fel någonstans på vägen.

    Hoppas du får svar på dina frågor när du väl får en läkare i luren.

    Kram

    SvaraRadera

Varje kommentar är värdefull för mej. Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...